Zavolejte nám: +420 603 941 418

Kontakt

FAQ – Často kladené dotazy

Určitě vás napadá nespočet otázek na registraci, tvorbu dílny, povinnosti, nebo na samotný projekt Integrace bez Negace – Pomáhejme si navzájem, který byl začátkem k tvorbě tohoto webu Chráněné dílny OZP. Na ty nejčastěji kladené otázky jsme se snažili odpovědět na následujících řádcích. Pokud zde nenajdete odpověď na vaši otázku, napište nám na podpora@ChraneneDilnyOZP.cz.

Je zveřejnění naší dílny nějak zpoplatněno?

Ne, zveřejnění dílny je naprosto zdarma. Jediná vaše investice je váš čas, který vložíte do přípravy profilu dílny.

Proč vyžadujete všechny tyto informace o chráněné dílně?

Důvodem je cíl projektu, kterým je nabídnout pro veřejnost kvalitní služby chráněných dílen a to v prostředí, kde se dokáže každý potencionální uživatel lehce zorientovat. K tomu však potřebujeme vědět, co všechno nabízíte, jaké je složení vašich zaměstnanců, a že nabízíte kvalitní výrobky a služby. Budeme vás dále propagovat, protože věříme, že služby chráněných nabízejí konkurenceschopné výrobky, musíme o nich však vědět více.

Proč bychom měli na web informace umístit?

Abyste ulehčili potencionálním klientům vašich služeb najít vše, co potřebují. Díky tomu se zvýší povědomí o vašich dalších službách, které nabízíte, a je reálné, že i vaše kamenné obchody budou více vytíženy návštěvami nových klientů.

Proč si musíme profily sami vyplnit?

Chceme, aby mohla každá chráněná dílna vytvořit profil, který odráží její vztah k zaměstnancům, ale i k životu jako celku. Každá chráněná dílna je specifická a my vám chceme dát prostor k tomu, abyste se mohli prezentovat, jak uznáte za vhodné a při tom vám rádi pomůžeme, pokud s tím budete potřebovat pomoct. Zároveň jsme natočili video, kde postupně procházíme registrací účtu a tvorbou jednoduché chráněné dílny.

Jaké jsou naše práva a povinnosti při vyplnění profilu?

Máte právo si zdarma udělat profil a požádat o pomoc při jeho vyplnění. Jedinou povinností je slíbené produkty dodat v odpovídající kvalitě zákazníkům a udržovat tak výbornou reputaci chráněným dílnám 🙂

Jak to na webu Chráněné Dílny OZP funguje?

Každá chráněná dílna si vytvoří svůj profil, do něhož umístí informace o svých službách, počtu zaměstnanců z řad osob se zdravotním postižením, ale i může napsat krátké info o tom, jak v chráněné dílně fungují. Každý z vás poté může filtrovat podle vašich preferencí chráněnou dílnu, která nabízí přesně to, co sami potřebujete. Potom už zbývá jenom zkontaktovat chráněnou dílnu a počkat na zaslání či se domluvit na vyzvednutí. A pokud budete spokojeni, napište nám o tom! Budeme rádi 🙂

Co můžeme najít mimo profilů chráněných dílen na webu?

Organizaci, která založila tento web, zajímá uplatňování osob se zdravotním postižením na trhu práce, a proto mimo jednotlivých profilů najdete na webu i informace o aktualitách ze sociálních služeb. Rádi si přečteme i vaše dojmy ze spolupráce s chráněnými dílnami či doporučení na chráněnou dílnu, která by na webu Chráněné dílny OZP rozhodně neměla chybět. Většinu těchto informací najdete na blogu.

Kdo všechno může psát na blog?

Na blog může psát každý, kdo má zkušenosti s nákupem v chráněných dílnách a rád by jejich práci podpořil. Pokud byste rádi něco napsali, pošlete váš příspěvek na e-mail podpora@chraneneDilnyOZP.cz

Podle čeho vybíráte chráněné dílny, které se na webu reprezentují?

Jediným kritériem je počet zaměstnanců, kterými jsou osoby se zdravotním postižením. Počet zaměstnaných osob se zdravotním postižením by měl být min. 50 %.

Na koho se lze obrátit v případě reklamace?

V případě reklamace se obraťte přímo na chráněnou dílnu, která vám produkt/službu zprostředkovala. Budeme rádi, pokud napíšete i nám svoji špatnou zkušenost. V případě obtíží bychom chráněnou dílnu upozornili na neplnění podmínek, popř. její profil zablokovali.